U heeft een klacht
Wij willen u zo goed mogelijk helpen. En dat u tevreden bent. Bent u toch niet tevreden over ons? Of vindt u dat u niet netjes bent behandeld? Dan kunt u een klacht indienen.
Bel ons over uw klacht
Heeft u een klacht? Bel ons eerst. Dan proberen we uw klacht direct op te lossen. Lukt dit niet meteen? Of bent u niet tevreden met de uitkomst? Dan zoeken we naar een andere oplossing.
Klacht per formulier of brief
U kunt uw klacht ook doorgeven met ons klachtenformulier. Of u kunt een brief schrijven. Zodra we uw klacht ontvangen hebben, nemen we contact met u op.
Klacht niet goed afgehandeld
Hebben we uw klacht niet goed afgehandeld? Of duurde dit langer dan 6 weken? Dan kunt u een klacht indienen bij de Nationale ombudsman. Zij behandelen klachten over de overheid . Het is een zelfstandige organisatie. Zij zijn onafhankelijk en onpartijdig.
Adres:
De Nationale ombudsman
Antwoordnummer 10870
2501 WB Den Haag
U bent het niet eens met onze beslissing
Bent u het niet eens met onze beslissing? Dan kunt u bezwaar maken tegen deze beslissing.