U heeft een klacht

Wij willen dat u tevreden bent. En we willen u zo goed mogelijk helpen. Bent u toch niet tevreden over ons? Omdat u bijvoorbeeld nog steeds uw geld op de verkeerde rekening krijgt. Of vindt u dat u niet netjes bent behandeld. Dan kunt u een klacht indienen.

Bel ons

Heeft u een klacht? Bel ons eerst op 030 264 82 00. U kunt ons bereiken op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. 

We proberen uw klacht direct op te lossen. Lukt dit niet meteen? Of bent u niet tevreden met de uitkomst? Dan zoeken we naar een andere oplossing.

Klacht per formulier of brief

U kunt uw klacht ook doorgeven met ons klachtenformulier. Of u kunt een brief schrijven. Zodra we uw klacht ontvangen nemen we contact met u op.

Klacht niet goed afgehandeld

Hebben we uw klacht niet goed afgehandeld? Of duurde dit langer dan 6 weken? Dan kunt u een klacht indienen bij de Nationale ombudsman. Zij behandelen klachten over de overheid. Het is een zelfstandige organisatie. Zij zijn onafhankelijk en onpartijdig.

Adres:
De Nationale ombudsman
Antwoordnummer 10870
2501 WB Den Haag

U bent het niet eens met onze beslissing

Bent u het niet eens met onze beslissing? Dan kunt u bezwaar maken tegen deze beslissing.