Aanmelden salarisadministratie

Wilt u dat wij uw salarisadministratie doen? Dan kunt u dit bij ons aanvragen. Daarvoor hebben we een aantal documenten nodig. Welke dit zijn hangt af van de overeenkomst die u met uw zorgverlener heeft. Stuur de documenten via Mijn PGB of per post naar ons op.

Kies de overeenkomst die u heeft met uw zorgverlener en lees welke documenten u moet opsturen.

  • zorgovereenkomst Arbeidsovereenkomst met uw zorgverlener
  • kopie van een geldig paspoort (de pagina met de foto en de achterkant van deze pagina) of identiteitskaart (voor- en achterkant) van uw zorgverlener. Dit mag geen rijbewijs zijn
  • Is de zorgverlener familie van u? Vul dan ook het formulier Vragenlijst familieverhoudingen in

  • zorgovereenkomst Arbeidsovereenkomst met uw zorgverlener. Kies samen met uw zorgverlener op de zorgovereenkomst voor salarisadministratie 
  • kopie van een geldig paspoort (de pagina met de foto en de achterkant van deze pagina) of identiteitskaart (voor- en achterkant) van uw zorgverlener. Dit mag geen rijbewijs zijn

  • zorgovereenkomst met een partner of familielid. Kies samen met uw zorgverlener op de zorgovereenkomst voor salarisadministratie 
  • kopie van een geldig paspoort (de pagina met de foto en de achterkant van deze pagina) of identiteitskaart (voor- en achterkant) van uw zorgverlener. Dit mag geen rijbewijs zijn

  • zorgovereenkomst van opdracht. Kies samen met uw zorgverlener op de zorgovereenkomst voor salarisadministratie. Dit kan alleen als uw zorgverlener geen ondernemer is 
  • kopie van een geldig paspoort (de pagina met de foto en de achterkant van deze pagina) of identiteitskaart (voor- en achterkant) van uw zorgverlener. Dit mag geen rijbewijs zijn