Uw zaken regelen in Mijn SVB

In Mijn SVB kunt u uw zaken online met ons regelen. U kunt bijvoorbeeld uw gegevens bekijken en wijzigen. Maar ook uw nieuwe rekeningnummer aan ons doorgeven. U moet hiervoor inloggen. 

Inloggen op Mijn SVB

U kunt inloggen met uw DigiD of met een ander Europees erkend inlogmiddel

Heeft u geen DigiD? Of heeft u hulp nodig bij het inloggen? Lees dan onze uitleg over het inloggen.

Wat kunt u regelen in Mijn SVB

Kijk in het menu bij Zelf regelen. Daar ziet u wat u in Mijn SVB kunt doen. Kies een onderwerp waar u meer over wilt weten.

In Mijn SVB ziet u onder Wijziging doorgeven alle wijzigingen die u online aan ons kunt doorgeven. U ziet alleen de wijzigingen die bij uw situatie passen. 

Ga in het menu Zelf regelen naar Wijziging doorgeven. Daarna kunt u kiezen voor Rekeningnummer. Volg de stappen om uw rekeningnummer te wijzigen.

Onder Aanvragen ziet u wat u bij ons kunt aanvragen. U ziet alleen aanvragen die bij uw eigen situatie passen. Volg de stappen om aan te vragen.

Na het verzenden krijgt u een ontvangstbevestiging op uw scherm. Met de knop Print of Opslaan als pdf kunt u een overzicht bewaren van wat u heeft ingevuld. De datum en tijd van verzenden staan er dan ook bij.

Bent u klaar in Mijn SVB? Log dan uit.

U kunt documenten uploaden. Dit is handig als u bewijzen naar ons moet sturen. Of als u zelf een document naar ons wilt sturen. Volg de stappen om te uploaden.

Wilt u online bezwaar maken tegen een beslissing? Dan kan dat binnen 6 weken via Mijn SVB.