Uw zaken regelen in Mijn SVB
In Mijn SVB kunt u uw zaken online met ons regelen. U kunt bijvoorbeeld uw gegevens bekijken en wijzigen. Maar ook uw nieuwe rekeningnummer aan ons doorgeven. U moet hiervoor inloggen.
Inloggen op Mijn SVB
U kunt inloggen met uw DigiD of met een ander Europees erkend inlogmiddel .
Heeft u geen DigiD? Of heeft u hulp nodig bij het inloggen? Lees dan onze uitleg over het inloggen.
Wat kunt u regelen in Mijn SVB
Kijk in het menu bij Zelf regelen. Daar ziet u wat u in Mijn SVB kunt doen. Kies een onderwerp waar u meer over wilt weten.
In Mijn SVB ziet u onder Wijziging doorgeven alle wijzigingen die u online aan ons kunt doorgeven. U ziet alleen de wijzigingen die bij uw situatie passen.
Ga in het menu Zelf regelen naar Wijziging doorgeven. Daarna kunt u kiezen voor Rekeningnummer. Volg de stappen om uw rekeningnummer te wijzigen.
Onder Aanvragen ziet u wat u bij ons kunt aanvragen. U ziet alleen aanvragen die bij uw eigen situatie passen. Volg de stappen om aan te vragen.
Na het verzenden krijgt u een ontvangstbevestiging op uw scherm. Met de knop Print of Opslaan als pdf kunt u een overzicht bewaren van wat u heeft ingevuld. De datum en tijd van verzenden staan er dan ook bij.
Bent u klaar in Mijn SVB? Log dan uit.
U kunt documenten uploaden. Dit is handig als u bewijzen naar ons moet sturen. Of als u zelf een document naar ons wilt sturen. Volg de stappen om te uploaden.
Wilt u online bezwaar maken tegen een beslissing? Dan kan dat binnen 6 weken via Mijn SVB.